Перейти до основного вмісту

Міжнародний день "Ми не зломлені"

 


Міжнародний день “Ми не зломлені”
 (International We Are Not Broken Day), який відзначається щороку 17 січня, — це день, присвячений підвищенню обізнаності про травму та психічне здоров’я. Він кидає виклик суспільним хибним уявленням про тих, хто пережив травму, і сприяє емпатії, розумінню та підтримці тих, хто поставав перед труднощами.

Історія та значення

Міжнародний день “Ми не зломлені” був заснований у 2019 році організацією “Ми не зломлені”, заснованою Ніколою Котто в Джорджтауні. День був створений для того, щоб змінити сприйняття людей, які пережили травму, і яких часто називають “зломленими”.

Поняття “криза” означає сприйняття події чи ситуації як нестерпних труднощів, що перевищують можливості людини впоратися з ними. Травма, яка часто є першопричиною таких криз, може викликати у людини відчуття безпорадності та безсилля, змінюючи її психіку та відчуття контролю.

Цей день має на меті кинути виклик суспільним нормам і хибним уявленням про людей, які пережили травму. Він підкреслює, що травма і хвороба не повинні визначати ідентичність або можливості людини.

Важливість дня

  • Співчуття та розуміння
    Міжнародний день “Ми не зломлені” дає можливість поглянути на людей, які пережили травму, через призму співчуття, заохочуючи до емпатії та розуміння.
  • Спільнота та підтримка
    Цей день сприяє зміцненню почуття спільноти та приналежності людей, які пережили травму, руйнуючи суспільні ярлики та хибні уявлення про травму.
  • Освіта з питань психічного здоров’я
    Пропагує освіту та дискусії з питань психічного здоров’я, сприяючи створенню більш інклюзивного та співчутливого суспільства.

Міжнародний день “Ми не зломлені” є нагадуванням про те, що, попри виклики й травми, люди не є “зломленими”. Це день, щоб відсвяткувати стійкість, запропонувати підтримку і сприяти глибшому розумінню психічного здоров’я і травми. Відзначаючи цей день, ми робимо свій внесок у побудову більш емпатійної та підтримуючої спільноти для всіх.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Роль гри у розвитку психології дитини - вплив та значення

  Гра – це одна з найважливіших складових розвитку психології дитини. Вона має велике значення для формування різних аспектів особистості, таких як емоційна стійкість, соціальні навички, творчість та інтелектуальний розвиток. Гра впливає на розвиток дитини на різних рівнях – фізичному, інтелектуальному, соціальному та емоційному, і виконує різні функції в цьому процесі. Функція гри полягає в тому, щоб допомогти дитині розвивати навички і вміння, які вона буде використовувати в майбутньому. Гра допомагає розвивати фантазію, творчість та вміння працювати в команді. Вона стимулює розвиток моторики, координації рухів та розумових здібностей. Крім того, гра сприяє розвитку емоційної сфери, навчаючи дитину розпізнавати і виражати свої почуття, контролювати свої емоції та встановлювати соціальні зв’язки. У грі дитина отримує можливість досліджувати, експериментувати та вирішувати проблеми. Це дозволяє їй розвивати свою творчу та аналітичну мислення. Гра також сприяє формуванню внутрішньої...

Що таке арттерапія та чому вона ефективна у роботі з дітьми

  Мистецтво - невидимий місток, що поєднує два протилежні світи: світ фантазії та реальності. Часто таємні бажання, підсвідомі почуття та емоції легше викласти у творчості, ніж виразити у словесній формі. Тому останнім часом великої популярності набуває метод лікування за допомогою художньої творчості, або арт-терапія .             Арт  -  терапія  -  один із найм’якших і в той же час глибоких методів в арсеналі психологів. Малюючи, займаючись ліпленням, ви ніби отримуєте закодоване послання від самого себе. Форма, колір та інші характеристики продуктів творчості можуть не лише розкрити істинні, глибинні бажання, страхи, відношення до когось або чогось, настрій в даний момент, але й вплинути на свій психологічно емоційний та фізичний стан. Адже відомо, що кожна форма, колір та звук випромінюють певну енергію, яку можна і потрібно використовувати для покращення життя та зміцнення здоров`я. Цей термін з'явився ще в 40-і...

Вправи з тренування мозку для дітей

  Шість видів тренування виконавчих функцій мозку й поліпшення комунікації для дітей Коли ми дивимося на дітей, та й на людей в цілому, неважко помітити, що всі ми маємо індивідуальні особливості в роботі нашого мозку. Ви, як батьки, можете бачити їх у своїх дітях щодня. Ваш син здатний точно припустити, скільки часу йому знадобиться для виконання письмового домашнього завдання, а ваша донька, здається, завжди думає, що вона впорається з ним всього лише за годину, хоча їй ніколи не вдається укластися в зазначений термін. Або ж одна дитина запам'ятовує все, про що їй говорять, а інша вже за хвилину не може згадати, наприклад, логін і пароль, названий вами. Здатність планувати й регулювати свою поведінку, змінюючи свою реакцію залежно від контексту ситуації, є високорівневим нейрокогнітивним процесом, відомим також як виконавчі функції. Також виконавчі функції включають в себе здатність регулювати свої емоції, робити правильний вибір, вирішувати проблеми, бути гнучким, організованим ...